2011. október 20., csütörtök

Ciabatta

Ezt a Ciabatta receptet Seafalconnál láttam, gondoltam próbáljuk meg :)
Hozzávalók:

75 dkg BL 80-as liszt
1 tk só
6dl víz
2dkg friss élesztő
Én jóval több sót raknék bele legközelebb...

Az élesztőt egy kis langyos vízzel elkeverem, és összekeverem a többi hozzávalóval, majd minimum 12 órát hagyom kovászolódni. Ha ez megvan, próbáljuk meg formézni, vagy ha nem sikerül, csak szedőkanállal öntsük egy tepsibe :D Ezt azért írom, mert nagyon lágy lesz a tésztánk...
Nekem sikerült :)
250C-ra tegyük be a sütőbe 10 percre, majd 200C-on süssük még 30 percig, vagy míg meg nem pirul.






5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Mostmár muszáj lesz kipróbálnom!
    Köszönöm, hogy olvasóm lettél! Érezd nálam jól magad! :)

    VálaszTörlés
  2. Seafalconnál fel se figyeltem rá:) Nagyon jól néz ki!:)

    VálaszTörlés
  3. Nahát, Róza, mit nem hallok! Szerintem ciabatta után találtál rám.
    Zsu, örülök, hogy sikerült, nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök, hogy tetszik :)
    Mindenkinek köszönöm, hogy benézett :D

    VálaszTörlés