2011. november 5., szombat

Gyümölcsös kalácsfelfújt

Sajnos a kalács nem úgy fogyott, mint elterveztem, ezért felfújtat csináltam belőle:

Hozzávalók:

fél kg kalács
4 dl tejszín
6 dl tej
1 cs. bourbon vaniliás cukor
3 tojás
4 ek nádcukor
5 dkg vaj
25 dkg bogyós gyümölcs keverék (fagyasztott)

A tejet a tejszínnel, és a vaniliás cukorral felfuttatom, hagyom picit hűlni.
A tojásokat kettéválasztom, majd a fehérjét habbá felverem. A sárgáját a felolvasztott vajjal, és a cukorral kikeverem, majd a tejszínes keveréket lassan, apránkét hozzáadagolom folyamatos keverés mellett, hogy a sárgája nehogy összeugorjon a melegtől, és rántotta legyen.
A szikkadt kalácsot felkockáztam, a felét kivajazott jénaiba tettem. Ráöntöttem a tejszínes keverék felét, a tojáshabot. Mégegyszer kalács, mégegyszer tejszínes cucc, majd rászórtam  gyümölcsöket.
180 fokon sütöttem 30 percig.
Nyam-nyam :)




2 megjegyzés: