2012. február 12., vasárnap

Ebédrevaló :)

Mostanában rákattantam a zöldbabra, valamiért a szervezetem hiányolja...
Most egy olyan levest csináltam, ami tulajdonképpen a palóclevesre hasonlít, de nem tartalmaz húst, és isteni finom ;)

Hozzávalók:


1 nagy fej vöröshagyma

2 konzerv zöldhüvelyű zöldbab
4 nagyobb krumpli
375 gr tejföl
2 ek liszt
pici olaj
só, bors, paprika, majoranna, kakukkfű, rozmaring

A vöröshagymát felaprítom, és olajon megpárolom, majd fűszerezem sóval borssal, paprikával. Belerakom a felkockázott krumplit és felöntöm vízzel. Ha már majdnem megpuhult, akkor hozzárakom a lecsöpögtetett zöldbabot. Ha felforrt, a tejfölt a liszttel  csomómentesre keverem két merőkanálnyi levessel, és az egészet a forró leveshez öntöm. Ilyenkor fűszerezzük továb ízlés szerint a többi zöldfűszerrel. Az egészet összeforraljuk, és már lehet is tálalni :)


1 megjegyzés:

  1. :) most találtam a blogodra! Nagyon tetszik,ezért feliratkoztam hozzád..

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

    puszi

    VálaszTörlés