2012. február 12., vasárnap

Lamington

Valami kókuszkockaféleségre vágytam, így keresgéltem a neten hasonló receptek után, és őt találtam meg...
Hozzá kell tennem, hogy a karácsonyi készülődés nálunk nem igazán a sütésről szól, mivel messze lakunk egymástól... De ha egyszer hazamegyünk, akkor főzés nélküli hetekben lehet részünk férjemmel, mivel anyósom minden kívánságunkat teljesíti :D

Mert azért lássuk be, hogyha imádunk is sütni, főzni, azért mégiscsak jól esik egy kis kikapcsolódás, mikor nem kell azon agyalni, hogy mit főzzünk...

Szóval akkor Lamington:
A Streat Corner blogon megtaláljátok az eredeti receptet :)

Mindent úgy készítettem, ahogy a leírásban van, kivéve, hogy meggyszörpöt használtam:

Hozzávalók:
30 dkg liszt
20 dkg cukor
5 dkg vaj
2 tojás
2 dl tej
1 teáskanál szódabikarbóna
1 evőkanál méz
1 csomag vaníliacukor
1 kisebb citrom reszelt héja
20 dkg vaj
20 dkg cukor
1 dl tej
4 ek meggyszörp
1 teáskanál piros ételfesték
fél csomag kókuszreszelék


A cukrot, a puha vajat, a tojásokat, citromhéjat, mézet habosra keverem. A lisztet elegyítem a szódabikarbónával. A végén összedolgozom a tojásos keveréket a liszttel és a tejjel. Előmelegített sütőben 175 fokon  20 perc alatt készre sütöm. Hagyom hűlni. A mázhoz a vajat, cukrot, tejet összeolvasztom. Hozzáadom a szörpöt és a festéket. Mikor kihűlt a tészta, felvágom. Beleforgatom a mázba, majd a kókuszreszelékbe.





2 megjegyzés:

  1. Szia! Nálam láttad, de bezártam a blogot. Itt megtalálod a lamit. Ez az új blogom. Írd át nyugodtan a linket. Köszi)) Ja, itt lehetsz tag megint, csak keresd lent!
    http://streatcorner.blogspot.com/2012/02/pink-lamington.html

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Javítottam :)
    Követés beállítva az új blogodra ;)

    VálaszTörlés