2011. május 14., szombat

Habcsókos kalács

Ugyancsak egy Limara recept :)

Régóta szemeztem ezzel a recepttel, most vettem egy mély levegőt, és elkészítettem.

Tészta:
600 g finomliszt
50 g cukor
3/4 tk. só
2 dkg friss élesztő (vagy 7 g szárított)
180 ml tej
60 ml víz
100 g olv. vaj
3 tojás sárgája

Gépbe pakoltam, kelttészta programon készítettem.

Habcsók:

3 nagy tojás fehérje
csipet só
1 tk. vanília eszencia
100 g cukor

Fehérjét kemény habbá vertem a cukorral, a sóval, és a vaniliával. Akkor jó, ha a keverő fején kis habcsúcs marad.

Töltelék:

2 cs. Dr. Oetker forró csokoládépor

Amint megkelt a tészta, ketté vettem, és kinyújtottam nem túl vékonyra, kb 2cm-re. Rákentem a habot, és megszórtam forrócsoki porral, majd feltekertem és bevagdostam egy éles pengével. Hagytam a duplájára kelni. Amint újra megkelt, 180C-os sütőben 20 percig sütöttem.


Nem túl autentikus, de a saját kezem munkája :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése