2011. június 25., szombat

Csokikrémes szalagos fánk fahéjas cukorral megszórva

Fánkra fájt a fogam, egy könnyű, habos fénk receptet kerestem, és találtam itt.


Hozzávalók :
50 dkg liszt,
3 dl tej,
4 dkg élesztő,
5 dkg porcukor,
6 dkg olvasztott vaj,
3 db tojássárga,
3-4 kanál rum. (én most vanilia aromát tettem a tésztába)
A sütéshez:olaj.

A csokikrémhez:

Csokipuding por
4 dl tej
4 ek cukor

A tészta hozzávalóit kenyérsütőgéppel bedagasztottam, kétszeresére kelesztettem. Kinyújtottam, és kiszaggattam, majd megint hagytam kelni, míg az olaj felforrósodott. Kisütöttem, még forrón fahéjas cukorba mártottam. Közben elkészítettem a csokipudingot, és kihűtöttem. Ammint egy kicsit a fánkok is kihűltek, megtöltöttem őket a csokipudinggal, a maradék fánkot, amibe nem jutott, pedig eperlekvárral, és baracklekvárral töltöttem meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése