2011. szeptember 30., péntek

Csíráztatás

Hát igen, én is belekezdtem, reméljü, hogy a hatása tényleg olyan jó, mint mondják :)
Nem nagyon foglallkoztam azzal, hogy egészséges-e amit eszem, csak finom legyen, de sztem sokan vannak így ezzel. Úgy néz ki, hogy a csíráktól meg lehet kapni mindazt a tápanyagot, amire a szervezetnek szüksége van, valamint még finom is, de ezt majd csak később tudom elmondani :D
Nah a lényeg a lényeg, hogy el kell kezdeni valami nem túl drasztikus diétát, mivel én a cukrot és a fehérkenyeret nem vagyok hajlandó elhagyni a húst meg pláne :D Fejlődő szervezetnek kellenek ezek a cuccok :D

2 napja kezdődött az egész:
Vettem 3 emeletes csíráztató tálat (1250.-), valamint lucerna, retek és búza magot, ami bio, és kifejezetten csíráztatásra való. Beáztattam őket a javasolt ideig, majd átraktam a kis lyukas tálcákra.
Majd naponta 2x hideg vízzel alaposan leöblítettem őket

Most itt tartunk:

A csíráztató tál

Lucerna csíra

Retek csírácskák

Búza csíra kezdemények

Én javaslom mindenkinek, tök jó móka, és még egészséges is :)

3 megjegyzés:

  1. Eddig ok., de milyen formában fogod enni? Natur, vagy más ételhez keverve? Vagy ezt most csak kúra szerűen fogod egy darabik enni? Mennyi kérdésem van, nem azért mert ezt szeretnék enni, csak érdekel!:)

    VálaszTörlés
  2. Háát úgy tervezem, hogy naturban mindenképp, zöldsalátába keverve, vajaskenyérrel :D
    Szerintem nagyon aranyosak, biztosan feldob egy-két szendvicset :)

    VálaszTörlés
  3. Búzából már többször készítettem, szintén vajas kenyérhez, de akár körözöttbe is teheted. A retekből csak keveset egyél egyszerre, mert erős. Kész vitaminbomba, jól döntöttél, hogy kipróbálod ;-)

    VálaszTörlés